Aytekin bey merhaba,
Siyah beyazı çok başarılı kullanmışsınız. Ben de İstanbul’un bu tarihi dokusunu çok severim. Kaldırımdaki Vespa ve duvardaki Lunapark yazısı kadraja değer katmış. Emeğinize sağlık, güzel çekim tebrikler.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Selamlarımla.
Aytekin bey merhaba,
Siyah beyazı çok başarılı kullanmışsınız. Ben de İstanbul’un bu tarihi dokusunu çok severim. Kaldırımdaki Vespa ve duvardaki Lunapark yazısı kadraja değer katmış. Emeğinize sağlık, güzel çekim tebrikler.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Selamlarımla.